maandag 17 februari 2014

Happy Monday! 

Het weekend is weer voorbij! (helaas) Hier schijnt zo nu en dan het zonnetje in huis. Ik vind het heerlijk. Wat mij betreft mag de winter gewoon helemaal weg blijven. Ik ben niet zo van de kou en al helemaal niet van de sneeuw! Wat mij betreft wordt het weer heel gauw Lente.

Een van mijn projecten waar ik aan heb gewerkt, een grote, Granny Square kussen.  Ik vind hem ontzettend leuk geworden. De kinderen hebben hem inmiddels ingepikt .. Hij wordt al veelvuldig geknuffeld in hun "relax-hoek".
Ik wil iedereen een goed, kleurrijk en vrolijk begin van de week wensen!

Liefs, Frederika

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zin in de lente!! laat de zon maar schijnen!
    Wat een lief kussen heb je gehaakt.... love
    Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap!
    Zou willen dat ik ook kon haken.

    BeantwoordenVerwijderen